تفاهمنامه انجمن بیمه البرز و شرکت کاربلد
سه شنبه, 05 مرداد 1400 تفاهم نامه

تفاهمنامه انجمن بیمه البرز و شرکت کاربلد

در طی نشستی مشترک میان هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز شهر تهران و مدیریت شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام (کاربلد)، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ارائه سرویس های هوشمند سازی کسب وکار بیمه ای به امضاء رسید. 

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز شهر تهران آقای میثم راسخ، در این جلسه ضمن اشاره به استقبال روزافزون مردم از خدمات آنلاین اذعان داشت؛ طبق بررسی های به‌عمل آمده شرکت های متعددی در حوزه ارائه زیرساخت های فروش آنلاین فعالیت می کنند که عمده آنها به‌صورت عمومی در کلیه حوزه ها اقدام به ارائه محصول می کنند، این مسئله با توجه به تخصصی بودن صنعت بیمه و لزوم تسلط کامل تیم برنامه نویسی برمفاهیم بیمه ای و اکچوئری آن، نهایتا باعث تولید زیرساخت هایی ناکارآمد شده است.

  

در میان شرکت‌های نرم افزاری که به‌طور خاص در زمینه صنعت بیمه فعالیت می کنند نیز پارامترهایی مانند تکنولوژی نرم‌افزاری، میزان دقت در محاسبات فنی و اعلام قیمت بیمه ها ، تعداد رشته های بیمه‌ای قابل ارائه در سیستم، میزان انطباق پلتفرم با نیازهای نماینده بیمه، توسعه پذیری زیرساخت جهت تامین نیازهای آتی و پشتیبانی فنی محصول مد نظر قرار داشته است. خوشبختانه شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام بالاترین امتیاز در پارامترهای مد نظر این انجمن را از آن خود کرده است و به همین علت ما امروز در این جلسه حضور داریم تا با امضاء تفاهم‌نامه همکاری، شرایط را برای نمایندگان عضو انجمن تسهیل کنیم.

در ادامه مهندس محسن لحنی، مدیرعامل شرکت کاربلد ضمن تقدیر از هوشمندی و حسن انتخاب انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز شهر تهران تصریح نمودند که تیم کاربلد تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به نمایندگان را به کار خواهد گرفت. همچنین ایشان اعلام نمودند که کاربلد آمادگی کامل جهت دریافت و بررسی و اجرای طرح‌های نوآورانه و خلاق در توسعه فرهنگ خرید آنلاین بیمه را دارد.

 

 

 

 

 

 

سرکار خانم پگاه بیات مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای سپنتا پگاه البرز و عضو هیئت مدیره انجمن نیز ضمن بیان نقطه نظرات فنی خود اعلام امیدواری کرد که نمایندگان بیمه البرز ضمن بهره برداری از خدمات کاربلد بتوانند در مقابل تهدیدات به‌وجود آمده ناشی از فعالیت استارتاپ های بیمه‌ای غیرمجاز با قدرت عمل کرده و کسب و کار خود را توسعه دهند.
در پایان مدیرعامل کاربلد با امضاء این تفاهم‌نامه و ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه در آن را گامی موثر در جهت حمایت از شبکه فروش صنعت بیمه دانست.

 

متن تفاهم نامه