طراحی سایت بیمه
سه شنبه, 30 شهریور 1400 طراحی سایت

طراحی سایت بیمه

قبل از شروع هر کاری ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با یک کارشناس درجه یک و اختصاصی در مورد شرایط و امکانات ساخت و طراحی وب سایت بیمه مشورت نمایید. همان‌طور می‌دانید امروزه به علت سهولت و دسترسی آسان در استفاده از خدمات آنلاین، مردم ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. پس استفاده از روش سنتی و قدیمی‌به صورت حضوری برای عرضه خدماتی مانند بیمه دیگر موفقیت آمیز نیست. به همین علت طراحی سایت‌های خدماتی به شدت مورد توجه همگان قرار گرفته است.

به عنوان مثال اگر شما یک شرکت یا کارگزاری بیمه داشته باشید در بهترین حالت ممکن فقط می‌توانید به مردم نزدیک محل خود خدمت رسانی کنید؛ این در حالی است که در فضای آنلاین و اینترنتی مشتریان بسیاری به دنبال استفاده از خدمات بیمه می‌باشند به این ترتیب شما با روند کاری قدیمی‌خود این ظرفیت بسیار بزرگ را از دست خواهید داد. طراحی سایت فروش بیمه به صورت آنلاین ارائه خدمات رسانی شرکت شما را در دور‌ترین نقاط کشور هم ممکن می‌سازد.ساخت وب سایت‌های بیمه کارِ کارگزاری‌های بیمه را راحت‌تر کرده و بازار فروش بزرگ‌تری را در اختیار آن‌ها قرار داده است. کارگزار باید بدون صرف وقت و هزینه بالا، اطلاعات لازم را در مورد انواع بیمه مانند بیمه شخص‌ ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی و مسافرتی روی وبسایت قرار دهد تا متقاضیان عزیز بتوانند از اطلاعات و مشاوره شرکت در هر ساعتی از که بخواهند استفاده کنند. همچنین شما باید بخش چت و پرسش و پاسخ آنلاین در طراحی وب سایت بیمه خود قرار دهید تا افراد بتوانند از مشاوره آنلاین بهره ببرند.

 

مزایای خدمات آنلاین بیمه برای متقاضیان

در طراحی سایت بیمه لازم است نکاتی رعایت شود تا مخاطبان امکان استفاده از خدمات بیمه، مشاوره تخصصی، دسترسی آسان به اطلاعات، خدمت ۲۴ ساعته و امکان مقایسه انواع بیمه را داشته باشند.

● امکان مقایسه:

لازم است مراجعه کنندگان به وب سایت بعد از ثبت اطلاعات خود دسترسی آسان به استعلام گیری از قیمت‌ها و خدمات انواع بیمه‌های مورد نیازشان داشته باشند. سامانه آنلاین بیمه از بین شرکت‌های بیمه‌گر، شرایط و گزینه‌های مختلفی را به مشتریان ارائه دهد تا با علم به وجود گزینه‌های مختلف و تطبیق با شرایط خود، برای خرید تصمیم‌گیری کنند.

● ارائه خدمات ۲۴ ساعته:

طراحی وب سایت‌های بیمه باید طوری باشد که بتواند با ارائه پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته در هر زمانی به متقاضیان خدمات ارائه نمایند. در هنگام بروز مشکل برای پشتیبانی سایت‌های آنلاین بیمه، به هیچ وجه نگران نشوید زیرا مشکل به سرعت برطرف خواهد شد.

● مدیریت زمان در خرید بیمه:

از آنجایی مراجعه کنندگان به سایت‌های بیمه‌ دیگر مجبور نیستند ترافیک و شلوغی شهر را تحمل کنند پس روند انجام کار نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

● ارائه خدمات به تمام نقاط کشور:

با طراحی سایت فروش آنلاین بیمه می‌توانید خدمات مورد نظرتان را به سراسر نقاط کشور ارائه کنید. همچنین متقاضیان خدمات بیمه‌ای می‌توانند به آسانی و فقط با چند کلیک، بیمه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند تا در نهایت بیمه نامه خود را دریافت نمایند.

مشاوره تخصصی برای کاربران سایت:

هر وب سایت بیمه‌ای باید کارشناسان و متخصصانی را در تمامی ‌ساعات استخدام کند. این کارشناسان و نمایندگان وب سایت بیمه لازم است برای مشاوره بهتر به متقاضیان از طریق چت آنلاین و فرم تماس در مورد انواع بیمه نامه‌ها با توجه به نیاز مشتریان آن‌ها را راهنمایی کنند.

تحویل رایگان بیمه‌‌نامه:

مشتری برای خرید حضوری بیمه‌، باید هزینه حمل و نقل را نیز در کنار هزینه خرید اصلی بیمه‌نامه در نظر بگیرد.

● دریافت خدمات با کیفیت بالاتر:

در فروش آنلاین بیمه نه تنها لازم است در وقت صرفه‌جویی شود بلکه زمینه ارائه خدمات بهتر نیز باید برای مشتریان پایه‌‌ریزی شود.

 پاسخگویی سریع‌تر:

در فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سنتی، ثبت سفارش‌ها معمولا از طریق تماس تلفنی انجام می‌گیرد؛ و روند ثبت و پیگیری آن توسط کارمندان انجام می‌شود. ممکن است بسته به میزان کارهای روزانه‌ی کارکنان، رسیدگی به سفارش‌ها تا چند روز طول بکشد.

● تخفیف بیمه و کمپین‌های ویژه:

شما می‌توانید توسط همکاری با دیگر کسب و‌ کار‌های اینترنتی تخفیف‌ها و کمپین‌های قابل ملاحظه‌ای را در نظر بگیرید، که در این صورت قطعا بازخورد سایت شما هم افزایش می‌‌یابد.

● دامنه گسترده‌ای از انتخاب‌ها:

با ارائه فهرستی گسترده از خدمات و شرایط بیمه‌ای مختلف اعم از نقدی یا بیمه اقساطی، پوشش‌ها، شرکت‌های بیمه‌گر، تعداد شعب بیمه در سامانه خرید اینترنتی بیمه و سطح توانگری مالی، خریدار می‌تواند به سهولت ‌و سرعت شرایط خود را با گزینه‌ها تطبیق داده و بهترین انتخاب را در خرید آنلاین بیمه تجربه کند.

با یک طراحی سایت بیمه منحصر به فرد و ایجاد فروش آنلاین دیگر هرگز محدودیت فروشگاه‌های محلی بیمه برای شما به وجود نخواهد آمد.

 

 

طراحی سایت بیمه برای نمایندگان و کارگزاران چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین فایده وب سایت‌های بیمه ای آنلاین بودن آن است، این امر باعث می‌شود که متقاضیان بیمه که مهم‌ترین منبع این کسب و کار هستند، کارشان راحت‌تر شود.

افزایش تعداد خریداران بیمه به دلیل ایجاد سیستم اشتراک‌گذاری کاربران در وب سایت.

افزایش چشم‌گیر مخاطبان بیمه حتی از شهرهای دور کشور.

پرداخت آنلاین خدمات بیمه‌ای.

اتصال پرداختی‌ها به حسابداری‌های آنلاین و دریافت اطلاعات مربوط به حساب تنها با یک کلیک.

اتوماتیک شدن سیستم بیمه؛ یعنی دیگر لازم نیست خودتان مشتریان را پیگیری نمایید.

ارسال پیام به افراد به منظور تمدید بیمه به صورت اتوماتیک و هزاران مزایای دیگر که واقعا برای یک شرکت بیمه لازم و ضروری است.

 

 

مراحل طراحی س ایت بیمه

برای طراحی یک وب سایت اینترنتی کامل و مفید با راندمان بالا برای بیمه لازم است تا موارد زیر را به ترتیب عملی نمایید.

  1. مشخص کردن هدف: هدف‌‌تان را از طراحی سایت بیمه مشخص کنید.
  2. طراحی عناصر اولیه گرافیکی: از طراحی بصری یا همان UI/UX سایت که نشانگر نمای وب سایت است شروع کنید.
  3. تولید محتوا تخصصی سایت بیمه: تولید محتوا برای سایت بیمه باید با در نظر گرفتن اصول سئو و بررسی رقبای سایت آغاز شود.
  4. پشتیبانی سایت: بعد از اتمام طراحی وب سایت بیمه نوبت به خدمات پشتیبانی می‌رسد که به مدت مشخصی انجام می‌گیرد.

 

طراحی سایت بیمه در کاربلد

طراحی سایت بیمه در کاربلد توسط متخصان حرفه‌ای انجام می‌شود. لازم بدانید برای اینکه در کاربلد سایت تخصصی بیمه راه اندازی کنید به دانش فنی نیازی ندارید، متخصصان ما بر تمامی محاسبات پیچیده ای بیمه مسلط بوده و با دریافت مجوز رسمی از بیمه مرکزی، زیرساخت های مورد نیاز برای یک سایت حرفه ای را ارائه می کنند. در سایت های آنلاین فروش بیمه تمامی مراحل ثبت تا صدور یک بیمه نامه به صورت آنلاین انجام می شود. همچنین شما می توانید از تعرفه های طراحی سایت در کاربلد مطلع شده و نمونه سایت های طراحی شده را مشاهده نمایید.