توافقنامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت کاربلد
یک شنبه, 05 دی 1400 توافقنامه

توافقنامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت کاربلد

پیرو توافقنامه فی‌مابین شرکت بیمه‌پارسیان و شرکت فنی‌ و‌ مهندسی رایان تجارت الکترونیک مهام با برند تجاری کاربلد در خصوص توانمندسازی نمایندگان محترم بیمه‌پارسیان در زمینه‌ی بازاریابی و فروش آنلاین بیمه از طریق تجهیز نمایندگان به بستر‌های نرم‌افزاری تحت‌وب فروش بیمه و ارائه خدمات جانبی آن بر آن شدیم که با ارائه جزئیات کامل خدمات کاربلد و بیان جزئیات توافقنامه فی‌مابین بستر هوشمند سازی کسب‌و‌کار بیمه را برای نمایندگان محترم بیمه‌پارسیان هموار سازیم

 

 

 

 

 

استفاده از فرصتهای تهدید آمیز با ورود استارت آپ های بیمه ای

 

    
تصویرنامه پارسیان به شبکه فروش
    
 
 
 
 

به موازات ورود اینشورتکها در صنعت بیمه ، باید نمایندگان شرکتهای بیمه هم به ابزارهای روز مجهز شوند

تحولات در حوزه دیجیتال در صنعت بیمه امروزه با سرعت زیادی نسبت به گذشته در حال پیشرفت است و تصویری از چشم انداز کاملا انقلابی آن به نمایش در آمده است. بروز این تحولات همراه با انتظارات مشتریان و ایجاد مدلهای کسب و کار دیجیتالی ، روند سنتی کسب و کارهای بیمه را با چالش مواجه کرده و شرکتهایی که نتوانند استراتژی و فرایندهای خود را در بسترهای دیجیتال ومتناسب با نیاز مشتریان پیاده سازی کنند، از صحنه رقابت حذف خواهند شد.

تحول دیجیتال در صنعت بیمه به یک الزام اساسی برای شرکتهای بیمه تبدیل شده است طبق آخرین نظر‌سنجی موسسه حسابرسی (ارنست‌اند‌یانگ) بیش از 80% درصد مشتریان تمایل دارند در هر زمان ، هر مکان و یا هر کانال ارتباطی دیجیتال که برایشان سهولت بیشتری دارد با نمایندگان و کارگزاران بیمه ای تعامل داشته باشند و خدمات مورد نظرشان را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند . بی شک شرکتهایی که نتوانند خود را با تحولات دنیای دیجیتال همراه کنند باید جای خود را به استارت‌آپ‌ها و رقبای دیجیتالی بدهند.

شرکت بیمه پارسیان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام در صنعت بیمه ضمن توجه به بهره گیری از فناوری های نوین در زیرساخت های فنی بخش‌های مختلف ستادی خود ، نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی دیجیتالی شبکه فروش و نمایندگان خود دارد و مدیران آن در تلاش هستند که نمایندگان خود را به جدیدترین سرویس‌های فروش و بازاریابی آنلاین بیمه در کشور مجهز نمایند. انجام مطالعات نیازسنجی نمایندگان، تحلیل و بررسی بیزینس مدل ها و تکنولوژی نرم افزاری استارتاپ های بیمه‌ای داخلی و خارجی ، برگزاری جلسات متعدد فنی در سطوح مدیریت های مختلف با شرکت های نرم افزاری ارائه دهنده سرویس‌های آنلاین بیمه‌ای و بحث و بررسی در مورد نیاز ها و چالشهای موجود،تنها بخشی از کارهای انجام شده مدیران شرکت بیمه پارسیان در این زمینه است.

طرح های متنوع و تخفیفات مورد توافق بین بیمه پارسیان و کاربلد

 

شرح نحوه خرید نرم افزار قابل ارائه طرح 1 نرم افزار قابل ارائه طرح 2
خرید نقدی مقدار تخفیف 45 درصد مقدار تخفیف 50 درصد
خرید اعتباری

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 40 درصد

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 45 درصد

خرید اعتباری با مشارکت

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بازپرداخت 6 ماه

مقدار تخفیف 35 درصد

بازپرداخت 6 تا 12 ماه

مقدر تخفیف 40 درصد

 

 

آقای داوود مقدم بیمه پارسیان
آقای مجتبی خسروی بیمه پارسیان
آقای حیدری بیمه پارسیان
آقای نوری بیمه پارسیان
 

 

در این مسیر بسیاری از مدیران و کارشناسان شرکت بیمه پارسیان حمایت همه جانبه خود از توسعه کسب و کار دیجیتال نمایندگان اعلام داشتند . ولی نقش جناب آقای داوود مقدم مدير امور شعب و نمايندگان و جناب آقای مجتبی خسروی مدير توسعه بازار و امور مشتریان ، جناب آقای روح الله حیدری مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات و جناب آقای افشین نوری مدير روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه پارسیان در محقق شدن بستر هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان مثال زدنی است هیئت مدیره و تیم فنی کاربلد نیز به نوبه خود از زحمات یکایک مدیران دلسوز شرکت بیمه پارسیان که با جدیت تمام و سعه صدر با برگزاری جلسات فنی طولانی مدت به دنبال فراهم آوردن بهترین شرایط برای نمایندگان محترم بودند تقدیر و تشکر می نماید.

 

 
 

 

 

 
 
 

 

 

 لیست قیمت پلتفرم های فروش بیمه طبق توافق نامه شرکت بیمه پارسیان و شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام ( کاربلد ) به شرح ذیل می باشد

 


 

 ( یکساله ) A1 پلن

 

 

پلن A1

قیمت 16.000.000 تومان

ارزش‌افزوده 1.440.000 تومان

قیمت نهایی 17.440.000 تومان

 

 

 

تعرفه و طرح های پرداختی پس از اعمال توافق نامه بیمه پارسیان

 

مبلغ (تومان) تخفیف (تومان) قابل پرداخت (تومان) نقد مبلغ هرقسط تعداد اقساط
17.440.000 تومان 7.848.000  45% 9.592.000 تومان 9.592.000 تومان --------- ----------
17.440.000 تومان 6.976.000 40% 10.464.000 تومان 3.564.000 تومان 2.300.000 تومان 3 قسط به فاصله 2 ماه
17.440.000 تومان 6.104.000 35% 11.336.000 تومان 3.536.000 تومان 1.300.000 تومان 6 قسط ماهانه

 

 

 


 

 (لایسنس دائم - بدون هزینه در سالهای آتی) A2 پلن

 

 

 

پلن A2

قیمت 26.000.000 تومان

ارزش‌افزوده 2.340.000 تومان

قیمت نهایی 28.340.000 تومان

 

 

 

تعرفه و طرح های پرداختی پس از اعمال توافق نامه بیمه پارسیان

 

مبلغ (تومان) تخفیف (تومان) قابل پرداخت (تومان) نقد مبلغ هرقسط تعداد اقساط
28.340.000 تومان 14.170.000 50% 14.170.000 تومان 14.170.000 تومان --------- ----------
28.340.000 تومان 12.753.000  45% 15.587.000 تومان 5.087.000 تومان 3.500.000 تومان 3 قسط به فاصله 2 ماه
28.340.000 تومان 11.336.000  40% 17.004.000 تومان 5.004.000 تومان 2.000.000 تومان 6 قسط ماهانه
28.340.000 تومان 11.336.000  40% 17.004.000 تومان 5.004.000 تومان 1.000.000 تومان 12 قسط ماهانه

 

 

 


 

 

 
تصویرنامه پارسیان به شبکه فروش
 


 

 

موضوع توافق نامه ارائه خدمات نرم افزاری هوشمند سازی کسب و کار بیمه و به عبارت دیگر طراحی و پیاده سازی سامانه‌های نرم‌افزاری فروش آنلاین بیمه بر اساس پلتفرم کاربلد برای نمایندگان بیمه پارسیان می باشد

فضای کسب و کار ها در سال های اخیر به شدت دچار تغییر و تحول شده است با ورود تکنولوژی‌های نرم‌افزاری به کسب و کار ها قواعد بازی عوض شده است، به طور مثال در کشور ما در این چند سال گذشته به واسطه ورود پلتفرم های آنلاین مشاغلی مانند تاکسی تلفنی ها و آژانس های مسافرتی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند به طوری که کارهایی مانند گرفتن تاکسی، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین خرید کالاهای مورد نیاز از قبیل لوازم دیجیتال لوازم منزل و حتی خرید اقلام سوپرمارکتی به صورت آنلاین گسترش پیدا کرده است و روز به روز به خاطر جذابیت های خرید آنلاین به دامنه مشتریان آنها افزوده می شود.

در صنعت بیمه نیز به خاطر اینکه کالای فیزیکی رد و بدل نمی‌شود پتانسیل آنلاین شدن ارائه خدمات در آن بسیار زیاد است.

کاربلد یک شرکت تخصصی در حوزه تولید نرم‌افزار است که صرفا در زمینه اینشورتک و کاربرد فناوری‌های نوین در صنعت بیمه مشغول به فعالیت است.

در حال حاضر کاربلد با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت و با بهره گیری از خدمات ۳۰ نفراز مدیران، مهندسان و کارشناسان خبره در بخش های مختلف بعنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری در زمینه طراحی و تولید سامانه های فروش آنلاین بیمه در کشور شناخته میشود. تیم فنی این شرکت با قوانین و مقررات حاکم بر صنعت بیمه آشنایی کامل داشته و به همین دلیل توانسته‌اند محصولی کامل و منطبق با نیازهای صنعت بیمه و شبکه فروش آن طراحی و تولید نمایند.

البته شرکت بیمه پارسیان بعنوان یکی از شرکت های بزرگ و تاثیر گذار صنعت بیمه ضمن توجه ویژه به اهمیت انتخاب یک شرکت معتبر و با تجربه برای ارائه خدمات نرم افزاری فروش آنلاین بیمه ، با تحلیل و بررسی کلیه شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه و برگزاری جلسات متعدد فنی با حضور مدیران و کارشناسان بخش های مختلف در نهایت پس از ماهها کار کارشناسی و اخذ تاییدیه مدیریت های فنی شرکت ،کاربلد را به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات نرم‌افزاری فروش آنلاین بیمه جهت نمایندگان خود انتخاب نمودند.

به طور کلی سامانه‌ای که در اختیار هر یک از نمایندگان بیمه قرار می دهد شامل دو بخش است:
1-وب سایت اختصاصی
2-پنل مدیریت وب سایت

در پلتفرم کاربلد هر نماینده دامنه ( آدرس سایت ) مستقل ، اختصاصی و با مالکیت خود داشته که می تواند با سلیقه خود آن را انتخاب نماید.

بله، یکی از مهمترین مزیت های کاربلد تنوع بالای گرافیکی سایت های آن است. هر نماینده می‌تواند یکی از طرح های گرافیکی ارائه شده در پلتفرم کاربلد را به عنوان طرح گرافیکی خود انتخاب نماید و به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه نویسی تغییرات گرافیکی مورد نظر را در سایت خود اعمال نماید، البته هر نماینده میتواند در طول مدت قرارداد یکبار از خدمات طراحی رایگان و اختصاصی صفحه اصلی سایت خود نیز استفاده نماید.

در وبسایت های طراحی و تولید شده توسط پلتفرم کاربلد مشتریان شما می توانند رشته های مختلف بیمه ای را به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده حق بیمه مربوطه را بصورت آنلاین محاسبه کرده و آن را از طریق درگاه بانکی متصل به سایت پرداخت نمایند.

هر مشتری پروفایل اختصاصی خود را دارد که در آن می تواند تصویر بیمه نامه های صادره خود را به تفکیک مشاهده و دانلود نمایید و کلیه فرایندهای مالی مربوط به خرید بیمه نامه ها را انجام داده و سوابق آن را مشاهده نموده و نسبت به تمدید بیمه نامه های خود اقدام نماید.

هر مشتری می تواند از طریق بخش پشتیبان با مدیر سایت در ارتباط باشد و سوالات خود را با پشتیبان در میان گذاشته و پاسخ آنها را دریافت نماید.

هر مشتری می تواند اطلاعات سایر بیمه نامه های خود را در بخش یادآور ثبت نماید تا سیستم در سررسید مقرر پیغام یادآوری تمدید را برای ایشان و همچنین نماینده بیمه ارسال نماید.

کلیه فرآیندهای سیستم از زمان ثبت نام مشتری در سایت تا ثبت سفارش ، صدور بیمه نامه ، یادآوری اقساط و... به وسیله سامانه های اطلاع رسانی از جمله سامانه ارسال پیامک و یا سامانه پست صوتی ( TTS) قابلیت اطلاع رسانی به مشتری را دارد.

با داشتن یک وب سایت حرفه ای فروش آنلاین بیمه کسب و کار شما هیچگاه تعطیل نمی‌شود، مشتریان شما می توانند در هر زمان که اراده کنند به خدمات شما دسترسی داشته باشند. طرح های جدید بیمه ای ارائه شده توسط شرکت در معرض دید مشتریان شما قرار می گیرد. مشتریان شما می‌توانند به محتوای تخصصی و کامل در مورد هر یک از رشته‌های بیمه‌ای دسترسی داشته باشند، محتوایی که شاید نتوان در مراجعات حضوری به ازای هر مشتری در اختیار او قرار داد، همه اینها باعث می شود که مشتریان با خدمات شما بیشتر آشنا شده و احتمال خرید آنها افزایش پیدا کند.

بله ، یکی دیگر از امکانات جذاب پلتفرم کاربلد ارائه امکان طراحی تولید و بارگذاری محتوای اختصاصی می باشد. هر نماینده می تواند محتوای اختصاصی خود را در قالب متن ،عکس، پادکست صوتی و فیلم آماده کرده و بدون داشتن دانش برنامه نویسی در سایت خود بارگذاری نماید.

کاربلد رشته های بیمه های بسیار متنوعی را برای نمایندگان بیمه پارسیان ارائه نموده است که به نوبه خود بی نظیر است. هر نماینده بیمه می‌تواند با توجه به نوع فعالیت خود، هر کدام از رشته های بیمه ای زیر را در سایت خود فعال نماید:

√ بیمه شخص ثالث خودروهای سواری، اتوکار و بارکش

√ بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

√ بیمه ماشین آلات کشاورزی و راهسازی

√ بیمه بدنه

√ بیمه آتش سوزی مسکونی ( طرح عمومی + طرح آرامش)

√ بیمه آتش سوزی غیر صنعتی

√ بیمه درمان مسافرتی

√ بیمه حوادث انفرادی

√ بیمه عمر و سرمایه گذاری (آفلاین)

√ بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی

√ بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان غیر ساختمانی

√ بیمه مسئولیت مهندسین ساختمانی

√ بیمه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان

√ بیمه مسئولیت دارندگان آسانسور

√ بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی بیمه مسئولیت مدیران مهد کودک ها

√ بیمه مسئولیت مدیران مجموعه های ورزشی

√ بیمه مسئولیت برگزاری مسابقات ورزشی

√ بیمه مسئولیت مدیران استخر

√ بیمه مسئولیت مدیران تورهای مسافرتی

√ بیمه مسئولیت مدیران پارکینگ ها

√ بیمه مسئولیت پزشکان

√ بیمه مسئولیت پیراپزشکان

√ بیمه مسئولیت مدیران فنی کلینیک ها و بیمارستان ها

√ بیمه مسئولیت فنی داروخانه ها

√ بیمه مهندسی عیوب اساسی و پنهان ساختمان( تضمین کیفیت ساختمان)

√ بیمه مهندسی تمام خطر نصب (ثبت سفارش)

√ بیمه مهندسی تمام خطر پیمانکاران (ثبت سفارش)

√ بیمه باربری وارداتی و صادراتی(تبت سفارش)

√ بیمه باربری داخلی(ثبت سفارش)

بلی ، یکی از خدماتی که می‌توانید از کاربلد دریافت کنید پیاده سازی قراردادهای گروهی و سازمانی شما در وب سایت فروش آنلاین بیمه است به عبارت دیگر کاربلد می تواند بستری را فراهم نماید که کارکنان بیمه گذاران حقوقی و سازمانی شما بتواند بیمه نامه‌های خود را با تخفیفات و شرایط پرداخت منطبق با قرارداد خود از سایت شما خریداری نمایند.

تجربه نشان داده است این قابلیت کمک بسیار زیادی در افزایش پرتفوی قراردادهای گروهی، حفظ ترکیب مناسب پرتفوی بیمه گذار در مقابله با رشته های زیان دهی مانند درمان گروهی ، سهولت دسترسی کارکنان بیمه گذار به خدمات بیمه ای تحت قرارداد و در نهایت جلب رضایت مشتریان سازمانی را به همراه می آورد.

√ بخش خدمات بیمه‌ای با قابلیت ثبت درخواست بیمه

√ مدیریت عملیات فروش

√ مدیریت واحد های صدور بیمه

√ مدیریت کاربران سایت

√ مدیریت بازاریابی و فروش

√ مدیریت مدل های فروش اقساطی

√ مدیریت کد های هدیه

√ مدیریت درخواست های همکاری

√ مدیریت مالی و امور کارمزد

√ مدیریت مدیران سیستم و تعریف سطوح دسترسی

√ مدیریت بخش طراحی سایت و محتوا گذاری

√ تنظیمات وب سایت

√ مدیریت گزارشات

هر یک از بخش های فوق الاشاره دارای زیر بخش های متعددی بوده که کلیه نیاز های شما را در زمینه مدیریت سامانه فروش آنلاین فراهم نموده است.

بلی، یکی دیگر از قابلیت‌های قابل توجه پلتفرم کاربلد داشتن بخش های قدرتمند مدیریت بازاریابی و فروش است ، شما به کمک این سیستم می توانید شبکه فروش چند سطحی (MLM) با قابلیت انجام کامل فرایند های محاسبه و تسهیم کارمزد را در اختیار داشته باشید. با این سیستم می توانید شبکه فروش خود را از کمترین تعداد تا بزرگترین شبکه های بازاریابی را ایجاد و مدیریت کنید . هر یک از بازاریابان و اعضای شبکه فروش شما پنل اختصاصی خود را در سایت شما خواهند داشت که می‌توانند از طریق آن کلیه عملیات بازاریابی و فروش خود را انجام داده و گزارشات کاملی از میزان عملکرد فروش، پرتفو و کارمزد خود را دریافت کنند. این شما هستید که تعیین میکنید که هر بازاریاب یا هر سازمان فروش تان در چه رشته هایی و با چه کارمزدی و حتی در چه شهری و استانی فعالیت کنند.

بلی، شما می توانید در پنل مدیریت سایت روش های مختلف فروش اقساطی بیمه از جمله فروش چکی، فروش اعتباری، فروش به صورت کسر از حقوق و ... را برای رشته های مختلف بیمه ای ایجاد نمایید و بقیه کار را به عهده سیستم بگذارید تا فرایند های اطلاع رسانی سررسید اقساط، ارسال لینک پرداخت، و ثبت وصولی اقساط را برایتان مدیریت کند.

با توجه به شناخت کامل کاربلد از صنعت بیمه و اهمیت ویژه اطلاعات بیمه گذاران و بیمه نامه های آنها برای یکایک نمایندگان محترم صنعت بیمه ، کاربلد چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ حقوقی و متعهد نمودن خود در توافق نامه امضا شده با شرکت بیمه پارسیان و گنجاندن بند عدم افشای اطلاعات در قراردادهای نمایندگان و استفاده از بالاترین تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری در به حداقل رساندن مخاطرات احتمالی تمام تلاش خود را می نماید تا به بهترین شکل ممکن از اطلاعات مشتریان خود صیانت نماید.

یکی دیگر از نقاط قوت و متمایز کننده کاربلد تیم پشتیبانی قوی آن است تیم پشتیبانی کاربلد در تلاش است که شما در دغدغه ای در خصوص مسائل فنی سایت نداشته باشید. خدمات پشتیبانی کاربلد عبارتند از :

√ طراحی و پیاده سازی رشته های جدید بیمه ای

√ بروزرسانی محاسبات رشته‌های فعال در سیستم

√ اعمال تخفیفات مناسبتی ارائه شده توسط شرکت بیمه پارسیان

√ انجام تغییرات فنی ناشی از تغییرات آیین نامه های بیمه مرکزی

√ رفع خطاهای فنی احتمالی سیستم

√ ارائه آموزشهای لازم بخش های مختلف سیستم به نمایندگان

خدمات پشتیبانی کاربلد در سال اول قرارداد به صورت کاملاً رایگان می‌باشد و از سال دوم به بعد ۱۵ درصد مبلغ پرداختی شما بابت قرارداد به عنوان هزینه تمدید قرارداد پشتیبانی محاسبه و منظور خواهد شد

استفاده از سرورهای اشتراکی کاربلد در سال اول به صورت کاملاً رایگان بوده و از سال دوم به بعد در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرورهای اشتراکی کاربلد هزینه آن به میزان ۱۰ درصد مبلغ پرداختی شما بابت قرارداد خواهد بود.

بله ، امکان پیاده سازی سامانه فروش آنلاین بیمه در دامنه سایت قبلی شما وجود دارد.

با توجه به اشراف کامل تیم کاربلد به مباحث بیمه‌ای و آشنایی کامل با سیستمهای محاسباتی و اکچوئری بیمه و همچنین ساده سازی فرآیندهای سیستمی در سامانه های ارائه شده توسط کاربلد، مشتریان با داشتن کمترین دانش بیمه‌ای و کمترین دانش it می توانند به راحتی از سرویس های ارائه شده بهره مند شده و مدیریت آن را به عهده بگیرند.

کلیه آموزش های مورد نیاز برای کاربران سایت در قالب های فایل صوتی و تصویری تهیه و در بخش آموزش پنل مدیریت در دسترس می باشد ، علاوه بر این در صورت نیاز ، مدیر سایت می تواند درخواست برگزاری جلسات آنلاین برای رفع مشکلات و ابهامات احتمالی از واحد پشتیبانی کاربلد را داشته باشد.

مهندسی نرم افزار و ساختار فنی پلتفرم کاربلد به گونه ای طراحی شده است که بتواند بر اساس نیاز های شبکه فروش صنعت بیمه قابلیت توسعه پذیری را داشته باشد کاربلد به طور مداوم در تلاش است و هر تغییر جدیدی که در حوزه تکنولوژی های نرم افزاری فروش آنلاین بیمه به وجود می آید و جنبه عمومی و قابل استفاده برای همه مشتریان را دارا باشد را شناسایی کرده و به صورت رایگان و بدون اخذ هرگونه وجه مازاد به سامانه های مشتریان خود اضافه نماید.

اساساً مقوله سئو( بهینه سازی موتور جستجو) شامل دو بخش اصلی سئوی تکنیکال و سئوی محتوا می باشد آنچه که مربوط به بخش فنی و تکنیکال سئو ( کارهایی که باید تیم فنی و برنامه نویسی پروژه در بهینه سازی کدهای پروژه باید انجام دهد) می شود، کاربلد با دقت نظر بسیار بالا انجام داده و در حال پایش مستمر عملکرد فنی بخش های مربوطه می باشد.

برای تایید این مسئله می توانید به سایت های بین المللی که کار تحلیل و بررسی وب سایت های مختلف را از لحاظ رعایت اصول صحیح سئویی انجام میدهند مراجعه نمایید. همانند سایت ( Seobility.net)

بخش دوم مبحث سئو مربوط به رعایت اصول نگارش متون و مقالات از لحاظ تکنیک های سئویی می باشد که مدیر سایت می تواند با آموزش و تسلط به این مسائل نتایج خوبی از لحاظ نتایج در موتورهای جستجوگر را برای سایت خود ایجاد نماید.

خیر، کاربلد برای سامانه های فروش آنلاین بیمه از بهترین و پرسرعت ترین سرورهای موجود در کشور استفاده می نماید و با توجه به محاسبات و پردازش های نسبتا سنگین در سرویسهای کاربلد، هاست های اشتراکی توانایی سرویس دهی مناسب را ندارند.

بله ، پلتفرم کاربلد دارای بالاترین سطح از گواهی امنیتی از طرف آزمایشگاه های فنی و تست نفوذ مورد تایید بیمه مرکزی می باشد به همین خاطر بخش عمده‌ای از سامانه‌های فروش آنلاین کارگزاران برخط مورد تایید بیمه مرکزی توسط کاربلد طراحی و تولید شده است.

فارغ از سایر تفاوت هایی که در سایت رسمی کاربلد برای دو طرح دو ۱ و ۲ وجود دارد، تفاوت عمده این طرح ها در مدت اعتبار آنها می باشد در واقع طرح یک، یک طرح یک ساله بوده و بعد از یکسال اعتبار آن به پایان می رسد و برای برقراری مجدد سیستم می بایست طرح مذکور را مجددا خریداری نمایید ولی طرح ۲ ، یک طرح دائمی بوده و یکبار برای همیشه خریداری می شود و در سال‌های آتی صرفاً هزینه پشتیبانی مربوطه قابل پرداخت خواهد بود.

بله ، در صورتی که طرح های ارائه شده در پلن های ۱ و ۲ پاسخگویی نیازهای شما نباشد می توانید در قالب پلن سازمانی و با ارائه پروپوزال اجرایی و با ذکر جزئیات دقیق نیازهای خود را به کاربلد اعلام نمایید تا کاربلد سیستمی اختصاصی و بر اساس نیازهای سازمان شما طراحی ، تولید و ارائه نماید.

بله، کلیه سرویس های کاربلد دارای قابلیت وب اپلیکیشن تلفن همراه (Pwa) هستند.

مدت زمان پیاده سازی و ارائه سرویس فروش آنلاین بیمه در کاربلد ۲۰ روز کاری می باشد. شروع این زمان بعد از انتخاب نام دامنه (آدرس سایت) و مشخص شدن تم گرافیکی مورد نظر شما خواهد بود.

بله ، در صورت تمایل می توانید فروش خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش کاربلد تماس حاصل فرمایید.