حضور کاربلد در همایش بیمه ایران
شنبه, 28 خرداد 1401 گزارش

حضور کاربلد در همایش بیمه ایران

در طی مراسمی که در روز دوشنبه مورخ 23 خردادماه 1401 برگزار شد، مجموعه کاربلد به عنوان ارائه دهنده زیرساخت فروش آنلاین بیمه در کنار نمایندگان بیمه ایران، شعبه ممتاز شمیران حاضر شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

این نشست با حضور جناب آقای دکتر سلامی معاونت محترم برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران، جناب آقای بحیرایی مدیریت محترم امور نمایندگان شرکت سهامی بیمه ایران، دکتر خدامی معاونت حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها (شعب و نمایندگی‌ها)، رئیس بیمه ایران شعبه ممتاز شمیران، اعضای انجمن صنفی نمایندگان شرکت‌های سهامی بیمه ایران، استان تهران و ... برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تقدیر از نمایندگان برتر شعبه ممتاز شمیران، جناب آقای محسن لحنی به عنوان مدیرعامل شرکت کاربلد نیز به معرفی پلتفرم کاربلد پرداختند.

 

 

 

 

 

بیمه ایران شعبه ممتاز شمیران

 

 

در زمان معرفی کامل پلتفرم کاربلد و بررسی قابلیت های آن برای نمایندگان و کارگزاران بیمه، جناب آقای محسن لحنی به چند سوال مهم در خصوص امنیت بسیار بالای اطلاعات مشتریان در پلتفرم کاربلد، ارائه شبکه بازاریابی و فروش و همچنین امکان آموزش نکات حائز اهمیت به بازاریابان پاسخ داد. در آخر ایشان خاطرنشان کردند که برای فروش هر بیمه نامه توسط کاربلد هیچ درصدی دریافت نشده و نمایندگان بیمه و کارگزاران می توانند به راحتی و بدون پرداخت حتی یک درصد کارمزد، به منظور فروش آنلاین بیمه نامه‌های خود از پلتفرم کاربلد استفاده نمایند.