حضور کاربلد در همایش بیمه ایران (شعبه نمایشگاه بین المللی)
پنج شنبه, 09 تیر 1401 گزارش

حضور کاربلد در همایش بیمه ایران (شعبه نمایشگاه بین المللی)

در طی مراسمی که در روز سه شنبه هفتم تیرماه 1401 برگزار شد، مجموعه کاربلد به عنوان ارائه دهنده زیرساخت فروش آنلاین بیمه در کنار نمایندگان بیمه ایران، شعبه نمایشگاه بین المللی حاضر شد. این نشست با حضور جناب آقای بحیرایی مدیریت محترم امور نمایندگان شرکت سهامی بیمه ایران، دکتر خدامی معاونت حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها (شعب و نمایندگی‌ها)، آقای امیری، آقای پارسا و اعضای انجمن صنفی نمایندگان شرکت‌های سهامی بیمه ایران، استان تهران و ... برگزار شد. 

در این مراسم علاوه بر تقدیر از نمایندگان برتر شعبه نمایشگاه بین المللی، جناب آقای محسن لحنی به عنوان مدیرعامل شرکت کاربلد نیز به معرفی پلتفرم کاربلد پرداختند. در طی این سخنرانی مهندس لحنی رسالت اصلی کاربلد را حفظ مشتریان فعلی نمایندگان بیمه، فروش محصولات بیمه‌ای و جذب مشتریان جدید دانستند. ایشان پلتفرم کاربلد را به عنوان سامانه هوشمندسازی کسب و کار بیمه معرفی کردند و  افزودند در این پلتفرم تمام آنچه که نمایندگان بیمه به منظور هوشمندسازی دفاتر خود به آن نیاز دارند ارائه شده است. 

 
 

 

 
 

یکی از مواردی که ایشان در طی سخنرانی خود به آن اشاره کردند، امکان فروش آنلاین 50 رشته‌ی بیمه‌ای به طور هم زمان در پلتفرم کاربلد می‌باشد. همچنین رفع دغدغه‌ی جذب بازاریابان و  محاسبه‌ی درصد کارمزد آنان از دیگر مسائلی است که در پلتفرم کاربلد قابل مدیریت است. علاوه بر این، امکان اعلام نرخ بیمه‌نامه در لحظه نیز به عنوان یکی دیگر از مزایای استفاده از سامانه هوشمندسازی کسب و کار بیمه مطرح شد. امکان ساخت شبکه فروش تا 7 لایه، طراحی سایت اختصاصی، آدرس سایت اختصاصی، مدیریت دفاتر بیمه به صورت آفلاین (بدون نیاز به نرم افزار ثانویه) نیز از دیگر مزایایی هستند که از طریق پلتفرم کاربلد در اختیار نمایندگان بیمه قرار می‌گیرد. 

 
 

 

 

ایشان خاطرنشان کردند با توجه به تاثیر تکنولوژی در سرعت بخشیدن به امور، استفاده از آن علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت. در ادامه سوالاتی از سمت حاضرین در سالن مطرح شد که یکی از مهم ترین آن ها  چگونگی امنیت اطلاعات مشتریان بود. مهندس لحنی در پاسخ به این سوال توضیح دادند که این موضوع از طریق قرارداد NDA (محرمانگی) حل شده است. در طی این قرارداد اگر به هر شکلی اطلاعات مشتریان از مجموعه کاربلد خارج شود، پرداخت خسارت بر عهده‌ی کاربلد خواهد بود. ضمن اینکه تمرکز شرکت کاربلد بر توسعه نرم افزار خود بوده و به دلیل عدم ارائه خدمات بیمه‌ای به اطلاعات مشتریان نمایندگان بیمه نیازی نخواهد داشت.

 

 

 

 

در بخش دوم ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر بیمه ایران شعبه نمایشگاه بین المللی، مهندس لحنی بخش دوم سخنرانی خود را در راستای پاسخ به سوالات حاضرین در سالن آغاز کردنداز مهم‌ترین سوالات مطرح شده در این گردهمایی، نحوه ارائه خدمات پشتیبانی توسط شرکت کاربلد بود. ایشان در پاسخ به این سوال اعلام کردند، خدمات پشتیبانی کاربلد همه روزه و در ساعات اداری به صورت تلفنی و تیکتینگ بوده و در ساعات غیر اداری به صورت تیکتینگ می‌باشد. سوال بعدی که مطرح شد، چگونگی شروع کار طراحی سایت توسط کاربلد بود. مهندس لحنی برای پاسخ به این سوال، روش های مختلفی را بیان کردند که شامل تماس تلفنی با شرکت کاربلد، امکان ثبت درخواست طراحی در سایت کاربلد و امکان تکمیل فرم قرارداد توزیع شده در میان حاضرین سالن می‌باشد. از دیگر سوالات مطرح شده این بود که آیا با استفاده از سیستم کاربلد، استفاده از سایر نرم افزارها مثل سامانه پیامکی و ...  ضروری است؟ خیر. پلتفرم کاربلد هر آنچه را که نمایندگان برای تسهیل در فرآیند ثبت و صدور بیمه نامه و همچنین مدیریت دفاتر نیاز دارند، در اختیار آن ها قرار داده است، علاوه بر این موارد با استفاده از یادآورهای موجود در سیستم کاربلد امکان یادآوری تمدید یا اقساط بیمه نامه برای مشتریان نیز وجود دارد. در بخش بعدی،  مهندس عباسی (مدیر مارکتینگ کاربلد) با اشاره به اینکه ورود استارت آپ نماها به کسب و کار بیمه این صنعت را تحت تاثیر قرار داده است، به بررسی دلایل این امر پرداختند. این دو دلیل شامل فراهم کردن زیرساخت فروش آنلاین بیمه توسط استارت آپ و ارائه تخفیفات غیرقانونی می‌باشد که کسب و کار بیمه را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار داده‌اند. وی افزود شبکه‌ی نمایندگان بیمه به واسطه‌ی فعالیت رسمی در صنعت بیمه در سالیان گذشته و کسب اعتماد بیمه گزاران خود می‌توانند با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و در اختیار قرار دادن امکانات مطلوب در بستر اینترنت برای مشتریان خود، سهم خود از بازار آنلاین بیمه را کسب و ارتقا نمایند.