کاربلد؛ دانش بنیان شد
سه شنبه, 02 اسفند 1401 اخبار بیمه

کاربلد؛ دانش بنیان شد

شرکت فنی و مهندسی رایان تجارت الکترونیک مهام با محصول کاربلد ،سامانه هوشمند سازی کسب و کار بیمه، پس از بررسي‌هاي كارشناسانه و برگزاري جلسات تخصصي ارزيابي از سوي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، به عنوان شركت دانش بنيان مورد تاييد قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی شرکت رایان تجارت، کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت های دانش بنیان بررسی مستندات فنی و تکنولوژی های نرم افزاری پلتفرم کاربلد در دستور کار قرار داد و بعد از تایید اولیه از طرف کارگروه ، فرآیند ارزیابی فنی و تخصصی، مصاحبه علمی و فنی در حوزه تحلیل محصول با مهندسان تاثیر گذار و ارشد شرکت از طریق کارگزار ارزیابی این نهاد انجام و در نهایت شرکت فنی مهندسی رایان تجارت الکترونیک مهام در حوزه فناوری با محصول پلتفرم بیمه ای کاربلد به جرگه شرکت های دانش بنیان کشور پیوست.

شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام از بزرگترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات استان البرز به شمار می رود.

این شرکت در ابتدای سال 1395 پس از 6 ماه تحقیق و توسعه در حوزه توسعه راهکاری نرم افزاری در راستای پیشبرد اهداف توسعه الکترونیک صنعت بیمه اقدام به پایه ریزی و شروع عملیات توسعه نرم افزاری یک پلتفرم تخصصی با قابلیت رفع نیازهای فناورانه صنعت بیمه نمود. آشنایی با صنعت بیمه و اشراف کامل به نیازهای فناورانه آن در کنار بهره گیری از خلاقیت و ایده پردازی مهندسان و متخصصان مجرب و دلسوز حوزه تکنولوژی های نرم افزاری، زمینه ساز استقبال چشمگیر فعالان صنعت بیمه از پلتفرم کاربلد گردید.
حال مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت رایان تجارت در آستانه هفتمین بهار رشد و شکوفایی خود با کسب این موفقیت ارزشمند با انگیزه ای بیش از پیش در جهت تحقق اهداف عالیه صنعت بیمه کشور از طریق تحول دیجیتال گام برمی دارند.
بدون شک این مهم بدون اعتماد خانواده بزرگ مشتریان کاربلد به این شرکت فراهم نمی گردید. از اینرو شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام و تیم کاربلد همواره تلاش خواهد کرد تا با ارائه خدمات در شان صنعت گرانقدر بیمه و فعالان فرهیخته آن قدردان حسن اعتماد آنها باشد.