تفاهمنامه انجمن بیمه دانا و شرکت کاربلد
شنبه, 12 تیر 1400 تفاهم نامه

تفاهمنامه انجمن بیمه دانا و شرکت کاربلد

امضاء تفاهم نامه کاربلد با انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه دانا استان البرز

در نشست مشترک هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان البرز و مدیریت شرکت رایان تجارت الکترونیک مهام (کاربلد) تفاهم‌نامه همکاری ارائه خدمات توسعه دیجیتال کسب و کار بیمه ای میان طرفین به امضاء رسید.

رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان البرز، جناب آقای عباسی بهار در این نشست با تاکید بر اهمیت هوشمند سازی کسب و کار فروش صنعت بیمه به عنوان یکی از الزامات توسعه پایدار شغل نمایندگی بیمه اذعان داشت، باتوجه به تحولات گسترده در فضای دیجیتال صنعت بیمه و رویکرد دولت و نهاد ناظر صنعت بیمه بر ارائه خدمات بیمه ای به صورت غیرحضوری و از طریق بسترهای آنلاین، ضرورت تجهیز نمایندگان بیمه به روش های فناورانه فروش و بازاریابی بیمه بیش از پیش احساس می شود.

 

جناب آقای مهندس محسن لحنی، مدیرعامل کاربلد ضمن تشکر از رویکرد هوشمندانه هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان البرز تصریح کرد نمایندگان بیمه به پشتوانه دانش فنی خود در صنعت بیمه و ارائه خدمات متنوع از جمله خدمات پس از فروش به بیمه گذاران خود و نیز مجهز نمودن خود به سامانه های فروش آنلاین بیمه می توانند سهم بازار خود از صنعت بیمه را افزایش دهند، در غیر این صورت با همه گیری فروش آنلاین بیمه، نمایندگانی که به فکر تغییر روش‌های بازاریابی و فروش خود نباشند به سرعت از این صنعت حذف خواهند شد.

 

سرکار خانم یگانه ایروانی و جناب آقای کریم اله کلانتری از هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا استان البرز با بیان اینکه در مسیر بررسی و انتخاب شرکت‌های نرم افزاری معیارهای مهمی از جمله تخصص IT، آشنایی کامل با مفاهیم و مقررات بیمه ای، امنیت اطلاعات و تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو مد نظر بوده است. اظهار امیدواری کردند که امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت فنی و مهندسی رایان تجارت الکترونیک مهام (کاربلد) آغازگر تحول دیجیتال نمایندگان عضو انجمن باشد.

 

در پایان مدیرعامل کاربلد با امضاء این تفاهم‌نامه و ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه در آن را گامی موثر در جهت حمایت از شبکه فروش صنعت بیمه دانست.

متن تفاهم‌نامه